louiicees.blogg.se

Date :)

Kategori: Allmänt

Idag hade jag en "date" men min uuunderbara vän Anna,den kvinnan kan verkligen få mig att skratta!!! Jag hade så otroligt roligt, vilket jag alltid har med henne. Vi fikade och drack en latte på Friends där vi satt i fyra timmar och pratade om allt mellan himmel och jord! Jag tror det var det längsta vi någonsin suttit och pratat, men det behövdes och dessutom har vi inte pratat på länge! Planerade lite saker inför sommaren som att bl.a jobba tillsammans och lite andra mycket bra planer som jag hoppas också blir av. 
 
Idag tränade jag också på att stiga upp till skolan som börjar imorgon, suck.Jag gick mämligen på kursen så jag ska kunna börja övningsköra som började 10 imorse!!! Jag kan säga att jag knappt kunde ta mig upp imorse men jag klarade det och känner mig ändå hyfsat redo för morgondagen. Känner att nedräkningen till sommarlovet kan börja på riktigt nu eftersom att detta var det riktiga stora lovet innan sommarlovet vilket är skönt. 
 
Bild från sist vi var och fikade  ;)
 
Hoppas ni har en fortsatt trevlig söndagskväll, see ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: