louiicees.blogg.se

Några saker

Kategori: Allmänt

6 Saker jag vill göra innan jag dör:
Gå på en One Direction consert
Bo/jobba utomlands
Inrdeda mitt drömhem
Resa jorden runt
Gifta mig
Roadtrip genom the US
 
 
5 Saker om mig själv:
Jag gillar att träna
Jag har har alltid haft svårt att välja kläder att ta på mig
Jag kan ha ganska hett temprament
Jag är ganska kittlig
Jag skrattar jättemycket
 
 
4 Saker jag har köpt den senaste månaden
Dunjacka
MK klocka
Converse
Höstskor
 
 
4 Saker jag inte kan leva utan:
Min familj
Choklad
Klädder
Musik
3 Saker jag grubblar på:
Framtiden
Livet
Ödet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2 Gamla favoritlåtar:
Purple Rain- Prince
Young Blood- The Naked And Famous
 
 
1 Sak ni inte visste om mig: 
Jag absolut HATAR Coca Cola.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: