louiicees.blogg.se

10 dagar, eller fler.

Kategori: Allmänt

Ja, jag har funderat på att göra en 10 dagars lista eller fler punkter, kanske 15. Jag är inte riktigt säker hur lång den blir eftersom att jag har mixtrat ihop en egen lista, efter att ha kikat runt på ett visst antal olika bloggar idag. Men till och börja med kan jag skriva ner 10 stycken och så får jag se om jag fortsätter till 15 :)
 
Dag 1: Parfymen/ parfymerna som jag använder.
Dag 2: En film jag gillar.
Dag 3: Bloggar som jag läser
Dag 4: Det här får mig att skratta.
Dag 5: Fem saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 6: Affärerna/ sidorna jag shoppar på.
Dag 7: Mitt favorit resemål.
Dag 8: Dagens outfit.
Dag 9: Mitt smink/ hårprodukter som jag använder.
Dag 10: Om jag vann 1 miljon skulle jag göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: