louiicees.blogg.se

Tom.

Kategori: Allmänt

De senaste dagarna har varit lite händelserika och för min hjärna som är lite seg nu, sommarlov ni vet, lite seg så har det blivit lite för mycket för mig. Igår gick jag ut en timme med ena hunden bara för att koppla av min hjärna lite, samma sak nu ikväll, hgar bara legat i min säng och lyssnat på enormt bra musik och spela Mahjong på datorn. Kan låta vääldigt konstigt för vissa men för mig var det helt perfekt ikväll, behövde verkligen det. 
 
Kände bara för att få skriva av mig lite av mina tankar, kanske just därför man har en blogg, just för att kunna göra det då det behövs. Konstig mening,  men what ever. Orkar inte direkt tänka på hur jag skriver, känner bar för att få litge tankar ur min skalle. 
 
Hoppas ni haft en grym fredag förresten! Min spenderades på Leos lekland men pappa och våra främmande, underhöll deras barn och så... Känner nu att jag är typ helt slut eftersom jag är förkyld. Yey!
 
Aja, slutpratat för denna gång,
xoxo, Louice <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: