louiicees.blogg.se

5 sanningar.

Kategori: Allmänt

Ja, jag orkade inte göra ett kollage vilket jag höll på att göra, men jag tappade lusten och projektet dog ut... Men istället tänkte jag skriva fem sanningar om mig själv, så enjoy:
  • Jag är livrädd för övernaturliga saker, men ändå älskar jag att se filmer som ex. Paranormal Activity, som vilket skrämmer upp mig själv ännu mer men jag kan inte hjälpa att sådana filmer är bra!
  • Jag hatar att ha mitt rum stökigt så jag går ofta runt och fixar så att mitt rum ska se hyfsat rent ut.
  • Jag kan jättelätt bli irriterad och störa mig lätt på folk, mina vänner lär känna till denna grej haha ;)
  • Jag har dansat sedan jag var ungefär 5 år och jag slutade i fjol sommras.
  • Jag älskar räkmackor, haha random grej men dom är så fruktansvärt goda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: