louiicees.blogg.se

Lååååååångt uppehåll

Kategori: Allmänt

Hej! Det har varit ett långt upphåll från bloggen, egentligen vet jag inte varför? Men jag har varken haft orken att ta mig till datorn eller om jag har varit inne på den så har jag inte orkat blogga för att jag inte orkar ladda upp bilder från telefonen, så det är väl orsakerna till varför jag inte har bloggat.
Min vecka har varit ganska rolig men samtidigt väldigt jobbig och frustrerande, lärare kan vara lite för mycket ibland!
Hade friluftsdag i tisdags vilket var roligt, lite solsken skadar aldrig! Beställt ray-bans och ett par ap-snygga skor som båda kommer till veckan, awesome!!!! Jag har även lunchat med en mycket fin vän och planerat en eventuell återträff med vår kära gamla klass vilket jag tror kan bli kul! 
 
Nu har jag berättat om den tid jag har varit borta, men nu måste jag fortsätta plugga matte, spanska och lite NK, see ya!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: