louiicees.blogg.se

Avundsjuk!

Kategori: Allmänt

Är SÅ avis på de tjejer som får stå och skrika åt One Direction!!! Hade typ kunna åka ner till huvudstaden vilken sekund som helst bara för att få se dessa uuunderbara pojkar! Men nu är jag inte det, så jag sitter här i mitt rum framför datorn med live bilder och lyssnar på deras musik och njuter av de bilder jag får se på Aftonbladet och Expressen. Nördigt, jag vet!
 
Förutom att jag inte få se mina pojkar så rullar livet på ganska bra nu. Just avslutat ett jävulusiskt arbete i skolan vilket jag och min vän blev klar med idag. Har även inte nå mycket annat kvar i skolan, 3 prov och nån inlämning lär det väl bli. Känner att jag har lagt av lite med skolan eftersom att det bara är 3 veckor kvar efter denna! AWESOME!
 
 
 
 
Några av mina favoritlåtar och musikvideos :) Hope you enjoy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: