louiicees.blogg.se

Summer!

Kategori: Allmänt

Ja, jag hoppas att denna värme som nu har varit de senaste dagarna håller i sig hela sommaren! Fy sjutton vad varmt det var i fredags, dog typ, men jag klagar inte( det var bara jag som klädde mig för varmt). I fredags var jag även på stan, drack slush, solade med Anna och promenersade till Norra Hamn och skrattade och svettades i solen. Hon är allt för bra min vän<3  Annars då, skolan är rätt soft numera, har inge mycket att göra och alla ämnen börjar avslutas mer och mer för varje dag som går.
 
För övrigt så är det bara 12 dagar kvar tills jag åker ner till Stockholm för en weekend med massa shopping får jag hoppas på! Såg också Eurovision igår, tycke faktiskt att Danmark var en värd vinnare, jag menar hon var ju segertippad och allt! 
 
Sitter nu och solar på min balkong och nu ska jag fortsätta med det, ses!
 

Kommentarer

  • anniiiseeeeen säger:

    du är också för bra min vän :) <3

    2013-05-20 | 23:12:53

Kommentera inlägget här: