louiicees.blogg.se

20.20.13

Kategori: Allmänt

Redan söndag? Känns som att min helg har gått åt ingenting, lite som helgen borde vara men hade gärna fått hända lite mer saker. Idag har min morgon gått åt till att sova och mysa framför TV:n. Klev upp typ 13.00 och satte mig vid datorn och skrev klart ett arbete om Kawaii som ska redovisas inför klassen imorgon. Jag brukar könna mig nervös för att stå inför klassen, men jag gör det typ inte längre, kanske har jag kommit över min rädsla, men den lär väl smyga fram lit eunder morgondagen, vi får se... Har inte ätit någon frukost än, så jag borde väl gå och fixa något att äta asap. Resten av dagen lär väl också gå åt till bland annat spanska plugg, fun fun! 
 
Kan även inte fatta att jag har lov om typ en vecka! Kunde verkligen inte ha kommit mer lägligt, få några dagar bort från allt plugg och stress. Men lär väl få nån läxa som ska vara gjord så att man ändå måste plugga lite under lovet som t. ex läsa min engelska bok.  
Hoppas ni får en fortsatt bra söndag! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: