louiicees.blogg.se

1 DAY LEFT

Kategori: Allmänt

Jag kan verkligen inte förstå att jar bara har en enda dag kvar av detta sommarlov! Jag menar det var ju nyss jag firade att jag fått sommarlov med en resa till Stockholm tillsammans med Emelie. Tiden har verkligen flugit fram. Det är med blandade känslor jag börjar detta år, jag är redan less innan vi ens börjar samt att jagär sprudlande glad över att det är sista året. Tänk att jag äntligen får känna denna känsla, precis som alla andra har känt inför detta år! Äntligen är det min tur!
 
Jag trodde verkligen inte att mina år under gymnasiet skulle bli så bra som dom faktiskt har varit. Jag trodde aldrig att jag skulle finna lika fina vänner som jag har funnit under dessa hittills två år. Trots att jag även har haft vänner sedan tidigare vid min sida har inte heller gjort mina år sämre! Jag har verkligen haft turen att ha så fina vänner vid min sida och jag är glad över mina få men asbra vänner!
 
Och inför det tredje året på gymnasiet känns allting asbra och jag vet att det kommer att bli tufft, men har jag redan klarat av mer än hälften av tiden på gymnasiet vet jag också att jag kommer att klara av det tredje och öven det sista.
 
xoxo, Louice

Kommentarer


Kommentera inlägget här: