louiicees.blogg.se

18.05.14

Kategori: Allmänt

Gud vad dagarna bara springer förbi! Tiden går ju så himla fort, det är bara 14 (!!!) skoldagar kvar och endast 24 dagar till Stockholm och 26 till One Direction. 
 
Har haft lite att göra i skolan de senaste veckorna vilket har påverkat min ändå usla uppdatering. I helgen har jag bara laddat batterierna och sovit ut och tagit det lugnt. Var och fikade med min fina vän Anna- MAria i fredags vilket var väldigt trevligt som vanligt. På kvällen var jag "barnvakt" till mina kusiner, såg på tv och käkade gotta :)
 
Idag har jag tänk räkna lite matte och förbereda mig inför nationella som är på torsdar. Undrar ju verkligen hur det kommer gå.. Annars ska jag se en film och göra en psykologisk analys på den.
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: