louiicees.blogg.se

De kommande veckorna.

Kategori: Allmänt

De två kommande veckorna kommer jag att ha jättemycket i skolan med ett flertal prov, inlämningar och ycket annat relaterat till skolan. Men det är bara att samla krafterna och kämpa på! Idag när jag kom hem nog jag en snabb vilopaus, åt palt, sedan dess har min fria tid endast bestått av plugg och förberedelser. Har även förberett några intervjufrågor som jag ska genomföra imorgon till mit examensarbete.
 
Eftersom att jag kommer att ha så mycket att göra, kommer bland aanat bloggen få lida en del. Kan kanske förbereda ett inlägg. Men annars kommer allt serietittande och mycket annat hamna i skym undan. Jag pasasde på att vila lite grann i helgen. For på stan en sväng med mina föräldrar och fikade en "alla hjärtansdag fika" tillsammans med ett par bekanta till familjen. På kvällen kom Emelie, Anna och Jennifer över för att kolla Endless Love (bästa filmen!) och mello. Tog ett ex antal fina "groupies" och hade det allmänt gött.
 
Hoppas ni har haft en trevlig helg!
Har ni också mycket i skolan nu innan lovet?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: