louiicees.blogg.se

Hejsan hoppsan!

Kategori: Allmänt

Här var det minsann månader sedan man kikade in! På tal om vad som har hänt och inte hänt sedan den tiden också, känns som att tiden bara swischat förbi mig. Jag har bland annat varit utomlands med mina kära vänner, en vecka på Samos innan den bästa veckan ever! Studentveckan. Jag tror typ att jag gick på något lyckorus under den veckan eftersom jag hann med allt och ingenting och att allting kändes så bra och att jag själv var genuint lycklig under den perioden. Och inte tala om studenten, vilken dag! Så lyckad, jag ärverkligen så glad för alla som var inblandade under den dagen, till alla som gjorde den dagen tillen av de bästa i mitt liv hittills! Verkligen ett stort tack! <3
 
Veckan efter satte sommarjobbet igång och vardagen var tillbaka efter en vecka av ren glädje och bara bra upplevelser och stunder. Under juni till augusti jobbade jag som sagt på ett äldreboende, jag trivdes och det mesta flöt på i ett bra flow under de månader jag jobbade.Samt att mycket annat bara flöt på och jag trivdes verkligen i min omgivning, både på jobbet och på fritiden.
 
Det finns så mycket annat som också har hänt mig under sommaren och jag känner att jag faktiskt har förändrats lite som person. Jag har bland annat insett vad "vuxenlivet" innebär efter studenten,men även mycket annat på det mer privata planet hänt, vilket har fått mig att inse mycket nya saker som jag aldrig tidigare har tänkt på, vilket har gjort mig några erfarenheter rikare. Och just nu då hösten har anlänt till nrrbotten och allting känns lite "meh" känner jag bara hur jag längtar tillbaka tillbörjan av sommaren,då det faktiskt var den bästa och roligaste perioden i mitt liv. Jag kände att det fanns alla möjligheter i världen och tyckte att allt kändes bra. 
 
Som jag sa, hösten har anlänt och jag vet inte.Jag tror jag har blivit en aning nere, då sommarens väder inte var det bästa och inte bjödpå så många sköna sommarkvällar och nätter, utan mest regn och rusk. Just nu har jag personligen också fått en dal och jag vet inte vad jag har för förhoppningar eller vad mina känslor säger mig. ven fast jag har en resa till USA som väntar mig om exakt 21 dagar, så kan jag inte direkt se fram emot den. Jag kan inte direkt säga vad det beror på,men just nu känns det mesta så oklart. Klartjag längtar bort till värmen och alla det fantastiksa ställen och platser som jag kommer att besöka,men samtidigt tilltalar det inte mig just nu. 
 
Inte vet jag,men jag hoppas att det är bara en känslajag känner just nu och att den kommer att försvinna ju närmare resan jag kommer och att allt löser sig på något sätt. Just nu känns mycket ganska hopplöst. Men som Bob Marley säger "everything is gonna be alright", sant, på något sätt eller annat så kommer saker och ting att lösa sig.
 
Jag vet att detta kanske bvar ett gnaska personligt inlägg och en aning random efter en långtid borta från bloggen. Men jag kände bara för att skriva av mig och förmedla mina känslor som man kanske kan relatera till på något sätt eller annat, vad vet jag?
 
Kan inte fatta att jag fortfarande har folk som faktiskt kikar in här ibland, thanks! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: