louiicees.blogg.se

Dag 2,3 och 4!

Kategori: Allmänt

Jag borde skämmas för min usla bloggning! Men nu är det så att fick en  vacker spanskaläxa + att tränig stod på mitt schema så bloggningen hann jag inte med... sorry!
 
Men nu till huvudämnet!
 
Dag 2, alltstå min favoritfilm. Jag har många, men om jag ska välja en som jag tyckte var bra redan första gången jag såg den så var det denna:
 
Riktigt bra story!
 
Dag 3, bloggar som jag läser: 
 
kenzas.se
tyras.se
kissies.se
blondinbella.se
victoriatornegren.se
nyheter24.se/modette/chloeschuterman
isabeladrian.chic.se
 
dessa är väl standard + några av mina vänners bloggar  :)
 
Dag 4, alltså det som får mig att skratta är ju såklart mina underbara vänner!!! <3 Har ju hunnit skaffa mig nya sen jga började gymnasiet, har inte lärt känna alla helt hundra men vill gärna göra det eftersom alla verkar vara rätt trevliga och roliga! :)
 
Nåt som också får mig att skratta är detta
 
 
 
 Haha lillabloggen är för skön och det första klippet har jag och några vänner typ dött av skratt till! ( berodde på att man var liiite övertrött och att ens kompisar har för roligt skratt så man skrattar när dom skrattar! ;))
 
Blev ju ett extremt långt inlägg men hoppas att ni är nöjda med the resultat!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: