louiicees.blogg.se

Förlåt...

Kategori: Allmänt

HAr ju haft en frånvaro på typ en vecka, men vi har ju alla detta problem att skolan har börjat... :(( När man fått sitt nya schema och gått utifrån det i lite över en vecka är jag pretty nöjd måste jag säga.
 
Vad har mer hänt under tiden??
Hm, har ju träffat mina kompisar, har ju hunnit ha några crazy moments, druckit kaffe i mängder!! 
 
Kan ta och visa lite bilder från min instagram, och bilder utanför instagram från den tiden jag varit borta! :)
 
 
Mina pojkar kom ju ut med en ny video! :D Vilka är era faroriter??
Bra kvalla ;) (mobilen) Men jag har även färgat min vackra utväxt som lyste
som en sol i slutet.
 
Nu ska jag föra över lite musik till mobilen, dricka kaffe och se på Keeping up with the Kardashians.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: