louiicees.blogg.se

Min dag.

Kategori: Allmänt

Min dag började inte bra, ingen bra hårdag och kände mig allmänt ful. Direkt när jag öppnade min port möttes jag av snöstorm och det kändes som den tid jag hade lagt på mitt smick var helt bortblåst!!! Positiv as hell! Nästa grej var att bussen var sen och jag fick typ springa till skolan! Allt blev bättre när jag möttes av mina vänner och jag glömde allt det dåliga och dagen blev roligare än vad jag trodde den skulle bli. 
 
Jag har sådan dålig humor och skrattar åt nästan allt och under dagens har jag skrattat åt skämt som detta: Alla barnen luktade gott utom Louice, för hon hade släppt en fis. Hahaha gammal men hatar typ sådans skämt om mitt namn, men idah har jag skrattat åt i stort sett allt!
Älskar denna: Alla barnen gillade Justin Bieber utom Carl för han var normal. Hade gärna kunnat heta Carl!
 
xoxo Louice
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: