louiicees.blogg.se

1:a Maj, yey!

Kategori: Allmänt

Shit vad tiden går fort! Bara 30 dagar till jag far till stockholm och bara 37 dagar till sommarlov! Igår var det ju Valborg, antar att många kanske var och såg på majbrasor och hade det kul. Själv låg jag hemma i soffan kollade på TV och åt hallonmousse med non- stop. Orkade och ville inte göra nåt speciellt eftersom att jag var typ död när jag kom hem från skolan. 
 
En annan ledsen grej som hände igår var att min kära mp3 gick sönder R.I.P. Den har varit min följeslagare i över 4 år och har varit som en bror för mig, nu är jag tvungen att lära mig att använda en ny iPod som inte är lika bra! Det låter som att jag har typ haft en relation med min mp3, men jag hatar att ha musik på mobilen så därför så har jag alltid haft min mp3 med mig typ överallt. Jag är så rädd att musiken ska typ sättas på av sig själv när man har den på mobilen och att man ska skämman ut sig om musiken sätts igång! Men, men jag får väl ta att lära mig iPoden, men jag kommer int att tycka om den lika mycket! 
Dessutom var jag tvungen att börja fundera ut vilka låtar som fanns på den, vilket i sin tur var 404 st, lätt att komma ihåg alla! men nu har jag kommit ihåg de flesta( 391) så det saknas ju bara 13 haha ;)
 Onödigt inlägg, jag vet men jag var bara tvungen haha!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: