louiicees.blogg.se

Måndag är alltid måndag...

Kategori: Allmänt

Dagen började lugn och fridfull med mys framför TV:n som sedan gick över till buller och borrar som hördes typ i hela huset! ( dom byter fönster i hela lägenheten...) = less! Sen for jag till skolan och typ pluggade spanska och tränade inför ett tal om Kawaii som sedan skulle redovisas inför klassen i slutet av dagen. Väl framme höll jag typ på att dö av nervositet, jag som inte hade varit nervös alls innan.. Men, men. Hade sedan 4 min till bussen gick så jag och Enelir sprang hela vägen och när vi väl var framme vid bussen kändes fet som att min hals höll på att dö!!! Brände typ i hela halsen och kunde knappt andas, jag säger bara aldrig mer!! 

Nu ska jag snart äta och efter det blir det spanskaplugg och sen se Keepi g up with the Kardashians :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: