louiicees.blogg.se

13.06.14

Kategori: Allmänt

Bästa dagen i mitt liv. Jag kan inte med ord egentligen beskriva hur otroligt glad jag är för att få ha upplevt den bästa kvällen i mitt liv. Jag har fått se One Direction live, jag kan än inte fatta att jag har sett dom, att jag har andats samma luft och att jag befunnit mig inom samma area som dom. Många kan nog tycka att detta verkar ganska komiskt, and I understand för dom som inte är en directioner.. Detta inlägg är lite mer ängnat åt dom hehe ;)
 
Men att jag har väntat på denna dag sååå länge och att den äntligen existerat. Konserten var så bra! Det bästa var att jag kunde alla låtar utom en vilket var ganska roligt för då kunde man sjunga med i sångerna utan att stå där som ett frågetecken och inte ha samma feelings. Highlights under konserten måste har varit då Harry skrek "jag älskar köttbullar". Nialls vers i Better Than Words, kan inte berskirva skriket som hela publiken bara skriker ut hahaha :D  
 
Jag kan ärligt inte säga hur fort tiden gick där under konserten för plötsligt hade 1h och 45min gått och det kändes typ som en kvart. När de endast var fyra låtar kvar och det var dags för You & I brast det för både mig och Emelie, jag grät som aldrig förr till en av de bästa låtarna <3
 
För att summera hela händelsen kan jag citera det Emelie sa då vi gick ut ur Friends Arena "nu kan jag dör lyckligt" och det kan jag, för det här var det bästa jag varit med om hitills i mit 17 åriga liv.
 
 
 
 
<3<3<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: