louiicees.blogg.se

Sunday,bloody sunday.

Kategori: Allmänt

 
Vaknade upp till detta solsken imorse, en känska som var otroligt skön och välbehövlig! Våren är snart påväg och jag känner hur jag blir helt glad i kroppen av att solen är framme och man kan riktigt känna hur den värmer även om det är kallt. I helgen har jag bara vilat, vilat och åter vilat. Förra veckan var hemsk! Pluggade varje dag och det kändes som att jag bara fanns där kroppsligen medans min hjärna var någon helt annastans. Natten fredag till lärdag sov jag närmare 13 timmar vilket var välbehövligt, men varknade upp med huvudvärken från helvetet! Annars har jag myst med mamma, sett film och ätit godis i mängder, känns som att ett träningspass borde klämmas in snart i min planering! Får se om jag åker i kväll och tränar... Hoppas ni haft en trevlig helg! 
 
xoxo, Louice.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: