louiicees.blogg.se

The Host

Kategori: Allmänt

I kväll har jag varit och sett filmen The Host på bio med mina fina vänner. Jag hade sett några trailers och det innan och jag visste inte riktigt vad jag hade för förväntningar på filmen, men det var fasktiskt riktigt bra! Kul att den faktiskt hade ganska mycket humor i sig, fick skratta ett antal gånger. Jag har inte läst boken men jag har faktiskt lust att göra det nu efter att jag har sett filmen.
Annars då, min dag var lite onödig, hade kunnat ha sovmorgon fram till 11.50 men duktig som jag är tog jag migg upp ur sängen och for till skolan. Fick glada besked om att vi inte hade matte, seriöst blev så glad att det typ tårades i ögonen! ;) Har en bra känsla i kroppen, undra vad det kan vara för?? Jo, det är ju LOOOOOOOOV!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: