louiicees.blogg.se

When I met you in the summer

Kategori: Allmänt

Hej hej! har varit i stugan i ett par dagar nu innan jag börjar hobba, samt att jag kände att jag ville spendera lite tid med mina föräldrar. Helgen har bjudit på magiskt väder, igår var vi bland annat ute i Kalix skärgård och körde båt med ett par vänner samt att vi grillade och hängde i solen.
 
Under hrelgen har jag också fölöjt fotbollen, börjar faktiskt gilla fotboll mer och mer nu och har faktiskt blivit ett riktigt fan måste jag säga. Kommer nog att börja se fotboll lite mer nu i framtiden samt att jag blir riktigt sugen på att resa till Brasilien! Skulle lätt vilja åka till OS i Rio de Janeiro 2016.
 
Aja, tillbaka till ämnet.. Har i allafall haft en väldigt bra helg och var tyvärr tvungen att fara hem idag och tillbaka till Luleå för att imorgon börja jobba :((((((((((((((((((((((( Kmmer att vara helt död imorgon då väckarklockan ringer. Haha
 
Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: