louiicees.blogg.se

Årsresumé

Kategori: Allmänt

Tänkte att jag skulle ta och se tillbaka lite utav ett bra 2013. Trodde inte att det här året skulle bli så lyckat, med det slutade bra i alla fall!
 
I början av januari bestämde jag mig för att börja blogga, jag trodde inte att jag skulle fortsätta så länge som jag har bloggat, eftersom att jag fort lessnar och klart har det blivit några pauser här och där men det får ni enstaka läsare leva med haha ;)I början längtade jag mest efter sommaren och den efterlängtade shoppingresan till Estocolmo. Och shopping det blev det för fulla muggar, brände flera tusen på 3 dagar hehe. Fick sommarjobb på den första perioden, var ensam med vuxna och städade en HEL skola! Lagomt less efter 3 veckor!
 
Vi blev stugägare och spenderade stor del av sommaren med att inreda och fixa om stugan och göra den till vår, den tid då jag inte var i Luleå och var med kompisar. Spenderade ganska mycket tid med A-M, gick mycket på bio, var på LK med två från klassen, och mitt sommarlov blev lyckat.
 
Augusti, skolan började och allt blev till vardag igen. Men ett chill schema kändes skolan helt okej. Veckorna gick och en väldigt bra nyhet släpptes, One Direction gör en konsert i Sverige, juni 2014. Drygt en vecka senare fick jag och min vän Emelie biljetter till första konserten, var så nöjd att jag höll på att spricka av lycka!! 
Två veckor senare på min födelsedag väcktes jag med frukost på sängen och ett brev. I detta brev stog det att jag inte bara hade helt vanliga biljetter till konserten, utan jag hade VIP-biljetter!!! Blev så glad att jag började gråta av lycka, jag var ju redan så glad med de jag hade! Kan verkligen inte fatta hur de runt omkring mig kunde hålla tyst om detta, speciellt inte Emelie! :)
Detta var verkligen den bästa presenten jag någonsin fått, jag kan fortfarande inte fatta att jag kommer att få se dom!!!! OMG!
 
Så med 165 dagar kvar till One Direction konserten, 282 dagar till jag fyller 18 och att jag har gått halva gymnasietiden kan jag känna att 2014 kommer att bli ett Kick Ass bra år. Och det kommer att innehålla många minnen och en del oförglömliga. Hoppas att ni också kommer att få det för mitt kommer bli grymt!
 
 
 
Största framgång 2013? Att jag blivit några misstag och minnen klokare. 
Att jag tog tag i träningen och känner mig starkare och men hälsosam.
 
Bästa köpet? Min Mickael Kors klocka.
 
Spenderades mest pengar på? Det vanliga, kläder, skor, smink, nöjen.
 
Favoritprogram? Kardashians, Awkward.
 
Vad fick dig att må bra? Min familj och mina vänner.
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Orienterade med skolan och fick bästa presenten!
 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Fortsätt vara lycklig, ge vad du har i skolan
och njut utav vardagen. Och se fram emot några höjdpunkten som kan stärka din motivation.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: