louiicees.blogg.se

Lush

Kategori: Allmänt

Den senaste tiden känns det som att jag har varit myckett inne i butiken Lush. Brukar mest köpa från The body shop tidigare eftersom att jag är medlem och allt det där.. Och dels för att jag tycker det luktar så mycket av alla tvålar och badbomber inne på Lush. Men har bara köpt två produkter därifrån hitills och det är två ansiktsmasker.
 
En som heter Cupcake och ska lukta choklad, den är brun och ser ut som bajs. Haha, dessutom sa hon som jag pratade med bah;
- Åh den luktar så gott och så tröck hon skålan upp i näsan på mig och tyckte verkligen inte att den luktade gott men jag köpte den ändå haha. Och som jag brukar säga till vissa saker som luktar äckligt, den luktade munksund. 
Men den  är bra och kan verkligen tipsa den och säkert även andra, men har bara provat två hitills. 
 
 
Den andra som jag har provat är Mask of magnaminty. Den luktar godare än den andra och luktar väldigt mycket mint. Och jag blev alldeles kall i ansiktet efter p.g.a minten. Har använt den två gånger och är redan nöjd med resultatet. Jag har ju inte den bästa hyn och jag kan rekommendera den till andra.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: