louiicees.blogg.se

Sen sist

Kategori: Allmänt

Detta har hänt i mitt fantastiska liv (haha lol) , har haft en ganska lugnt vecka i skolan, allt har som flytit på. Har gått lite på stan och gett mig lite presenter i förväg. Ska förresten ge ett tips på en produkt sen. Har köpt lite julklappar, och även varit med och provat ut vissa till mig själv ;)
 
Idag var det menigen att jag skulle vara hemma själv= S.K.Ö.N.T, men icke blev det så då mi padres bestämde dig för att stanna hemma. Var på stan en sväng idag också med dom och julhandlade lite. Mysigt. Fick ont i huvudet när vi kom hem så sov bort typ 4 timmar av dagen, åt middag och såg Så mycket bättre, sitter nu här och tjockar mig med godis, brända pop corn ;(( 
 
Ska nog ta och se en film nu. Ha de gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: