louiicees.blogg.se

To do list

Kategori: Allmänt

Jag brukar alltid göra en to do list på söndagar eftesom att det är den ända dagen på hlegen då jag brukar plugga och har ofta lite grann att göra. Jag bruar göra en och checka av eftersom, känns rätt skönt att ha lite kontroll på vad som behöver göras. 
Eftersom att det är långhelg som gäller för min dag så behövde jag inte göra så mycket idag, jag glömde faktiskt bort det när jag skrev min igårkväll. Men på dagens lista stog bland annat;
  • en sväng på stan och fixa en julklapp och köpa en kjol. Check!
  • Skriva en analys till kommunikationen.Påbörjad.
  • Måla naglarna.
  • Julpynta. 
Det var en del och resten av skolgrejerna ska göras imorgon. Ska först ta en lång sovmorgon sedan ska jag plugga så mycket som det behöv så jag inte behöver känna någon stress under veckan. 
 
Hoppas ni ha´re gött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: