louiicees.blogg.se

Frågor och svar

Kategori: Allmänt

Jag lyssnar jut nu på- Story of my life
Jag tycker om- Mat,vänner,resa,familjen
Jag gillar att- Shoppa,resa
Jag kommer alltid- Att vara mig själv!
Sist jag skrattade- Typ idag då jag såg nån vine?
Min mobiltelefon är- En iPhone 4s, svart och silvrig
När jag vaknar på morgonen- Sminkar jag mig alltid innan jag tvättar håret
Innan jag går och lägger mig- Kollar jag alltid instagram
Just nu tänker jag på- att jag ska se en film efter att jag skrivit detta
Idag har jag- Bakat, promenerat med hundarna dos gånger
Imorgon kommer jag- Att vara med Anna Maria
Jag vill verkligen- Resa utomland och att det
 ska vara den 13:e juni imorgon!!
Det första jag gjorde imorse?- Var att stänga av larmet
Vad åt du sist?- En chokladboll
Vart reste du sist?- San Fernando ( Cadiz) i nian med min skola, 
all ni som funderar på att åka på språkresa, gör det!!
Liknar du din mamma eller pappa?- Pappa i utseende tycker jag och mamma i mitt humör.
Ler du ofta?- När jag är med dom jag gillar,som kan
förgylla min vardag, ja.
Gillar du skolan?- Går i perioder, men just nu,ja.
Värsta ämne?- MATTE
Favoritämne?-  Kommunikation

Kommentarer


Kommentera inlägget här: